Honda CRF300L

7900,00 

Honda CRF300L on kokonaan uusi Honda-malli. Vaikka käyttötarkoitus pysyy samana kuin aikaisemmassa 250 cc -mallissa, on lähes kaikki moottoripyörän osa-alueet päivittyneet. Enemmän tehoa, enemmän vääntö ja vähemmän painoa on konsepti, jolla päästään hyvään lopputulokseen. Kun lisätään vielä päivitetty iskunvaimennus, parantunut maavara, luistokytkin ja uusi ergonometria, niin voidaan todeta, että CRF300L todellakin on kokonaan uusi Honda!


Ominaisuudet

Honda CRF300L on vuonna 2022 julkaistu, kokonaan uusi, Honda-malli. Moottorin huipputeho on kasvanut 10% ja on nyt 20,1 kW. Vääntöä on niin ikään selvästi enemmän ja pitempi-iskuisena moottori on selkeästi aikaisempaa tehokkaamman tuntuinen. Uutta on myös luistokytkin, joka paitsi ehkäisee moottorijarrutuksen aiheuttaman takapyörän mahdollisen lukkiutumisen, mutta lisäksi keventää kytkinkahvan käyttämiseen tarvittavaa puristusvoimaa yli 20%. Kytkin on näin ollen erittäin kevytkäyttöinen ja tunnokas. Honda CRF300L painaa yli 4 kg vähemmän kuin edeltäjänsä. Paino on nyt ajovalmiina ja tankattuna 142 kg. Iso osa painonsäästöstä tulee täysin uudesta rungosta ja uudelleen suunnitellusta takahaarukasta. Etujarruna on iso 256 mm piparkakku-levy ja 2-mäntäinen puristn. Takajarruna käytetään Hondan CRF -kilpamalleista tuttua integroitua puristinta ja 220 mm levyä. 2-kanavainen ABS jarru on luonnollisesti vakiovarusteena.