Honda TRX520FA6

11990,00 

Honda TRX520FA6 -maastomönkijä, ääriolojen ammattilainen.


Ominaisuudet

Hondan äärimmäisen hienostunut vaativien töiden ja haastavien maastojen kuningas. Honda TRX520 mönkijässä on erillisjousitettu takajousitus, elektroninen polttoaineen ruiskutus sekä kaksoiskytkimellä varustettu DCT-vaihteisto. Automatisoidussa DCT-vaihteistossa on seuraava vaihde aina valmiiksi esivalittuna ja vaihtaminen tapahtuu täsmälleen oikeassa nopeudessa millisekuntien nopeudella. Kuljettaja voi itse valita vaihtaako mönkijä vaihteet itsenäisesti vai vaihdetaanko vaihteet kahvojen napeista. DCT-vaihteisto on käytännössä automatisoitu manuaalivaihteisto, jonka edut huomaa parhaiten pahoissa paikoissa ja raskasta kuormaa vedettäessä. Yhtä lailla, normaalimmassa käytössä DCT vaihteisto on erittäin mukava ja äärimmäisen helppo käyttää. Vaihteistosta löytyy myös alennusvaihde, joilla eteneminen erityisen hankalassa maastossa on huomattavan helppoa. Peruutusvaihteen kytkeminen hoituu nyt elektronisella valitsimella, mikä parantaa käytettävyyttä esim. lumitöitä tehtäessä.

Tekniset tiedot

Tekniset tiedot

  • Moottori 1-syl., nestejäähd., 4-tahti
  • Jäähdytysjärjestelmä Neste
  • Polttoainejärjestelmä PGM-FI
  • Sylinterimitat 94 x 71,5 mm
  • Voimansiirto Kardaani
  • Sytytysjärjestelmä CDI
  • Käynnistys Sähkö
  • Mittaristo Digitaalinen mittaristo
  • Vaihteisto 2-alueinen DCT-vaihteisto
  • Pituus (mm) 2146 mm
  • Leveys (mm) 1204 mm
  • Korkeus (mm) 1234mm
  • Akseliväli (mm) 1294 mm
  • Istuinkorkeus 909 mm
  • Polttoainesäiliö (L) 18.6 litraa
  • Renkaat, edessä 25 x 8-12
  • Renkaat, takana 25 x 10-12
  • Jarrut, edessä 2 x 190 mm levyjarru
  • Jarrut, takana 170 mm levyjarru
  • Vetokyky koukulla (kg) 288 kg / 450 kg
  • Paino ajokunnossa (kg) 326 kg
  • Valot Ajovalot + lisävalot
  • Ohjaus Nopeuden mukaan säätyvä sähköinen ohjaustehostin
  • Virranulosotto 12 V
  • Vuosimalli alkaen 2022
  • Saatavana myös maastomallina Kyllä
  • Väri Extreme Red
  • Värikoodi R232

Vakiovarusteet

Vakiovarusteet

  • jonopeuden ja vääntömomentin mukaan säätyvä Honda EPS -ohjaustehostin
  • Kaksoiskytkimellä varustettu automatisoitu DCT-vaihteisto, jossa hidas ja nopea alue
  • IRS-erillisjousitus taka-akselilla
  • Uusien metallisten etu- ja takatelineiden kuormankantavuus huippuluokkaa
  • Etu- ja takajousituksessa jousen esijännityksen säätö
  • Honda Suretrack etu-tasauspyörästö
  • Sähköinen etuperän lukko
  • 2/4–veto kytkin
  • Kaksi levyjarrua edessä
  • Uudelleen muotoillut muoviosat suojaavat kuljettajaa entistä tehokkaammin.
  • Poikkeuksellisen pieni kääntösäde
  • Suuri maavara
  • Tehokkaat ajovalot ja kirkkaat LED-takavalot
  • 3 kpl työvaloja edessä (ajovalojen lisäksi)
  • Iso akku (16 Ah)
  • Monipuolinen mittaristo
  • Optimate akkulaturin pistoke vakiona